Tota la informació que necessites perquè la teva compra sigui fàcil i còmoda.
Enviaments
Cal tenir en compte que els nostres productes són fets a mà i per tant necessiten un temps de treball, a la fitxa del producte trobarà especificat el temps corresponent en cada cas. Un cop complert aquest tems es farà efectiu l’enviament.
Enviament
Enviament a domicili a Península i Comunitat Europea, dependrà del seleccionat pel client, ja que en el moment de fer la comanda el propi client seleccionarà el proveïdor que més li convingui. En el cas de que no hi hagi producte en estoc, el temps de treball s’ha de sumar al tems d’enviament, per saber el tems total d’entrega. Sophie&Olivia no es responsable de demores per part del transportista.
En període de rebaixes i promocions el termini de lliurament pot ser superior a l’habitual.
Quan la teva comanda surti dels nostre magatzem, t’informarem per correu electrònic.
No serà possible l’enviament de comandes a apartats de correus.
Si realitzes la teva compra per via telefònica, correu electrònic i missatgeria i selecciones el pagament per transferència bancària, la comanda no s’expedirà fins que rebem la confirmació del pagament.
Múltiples Comandes
Seguiment de la comanda
No he rebut tots els articles de la meva compra
Revisa el teu e-mail per comprovar si t’hem enviat algun correu electrònic informant-te que un dels articles inclosos a la teva comanda ja no està disponible. En aquest cas, et reemborsarem l’import corresponent a aquest article i les despeses d’enviament de la teva comanda amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra. Si no has rebut cap e-mail, posa’t en contacte amb Atenció al client i et respondrem el més aviat possible.
Canvis i devolucions
Recollida
Disposes de 30 dies després de rebre la teva comanda per a canviar un article per una altra talla o sol·licitar la seva devolució, sempre i quan aquest article no s’hagi personalitzat, ni tampoc les mascaretes per temes de higiene. Per fer-ho, pots sol·licitar la recollida gratuïta a domicili i enviarem un transportista a recollir el teu paquet.
1. Envian’s un e-mail a: hola@sophieandolivia.com i apunta’ns el codi de compra i adjunta’ns l’albarà d’entrega del transportista
2. El nostre transportista es posarà en contacte amb tu per informar-te del dia i de l’hora de recollida. Si es tracta d’una devolució, el reemborsament es farà efectiu amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra i en un termini d’entre 3 i 12 dies laborables des que rebem el teu paquet.
Condions de les devolucions
En la realització de canvis i devolucions has de saber que:
- Els articles retornats han d’estar en les mateixes condicions que quan els vas rebre.
- Les mascaretes no es poden canviar o tornar per motius de seguretat i higiene.
- Les peces i accessoris personalitzats no es poden canviar o retornar.
- Tan bon punt rebem el teu paquet, verificarem l’estat dels articles i realitzarem el canvi o el reemborsament de les peces retornades.
Dret de desistiment
Els clients de la Unió Europea disposen de 14 dies naturals, des de la data de recepció de la seva comanda, per a exercir el seu dret a anul·lar la seva compra realitzada a Sophie and Olivia.
Per fer-ho, és necessari comunicar la teva intenció d’exercir el dret de desistiment de la comanda a través d’una carta que s’haurà d’enviar per correu electrònic o per correu postal:
SOPHIE AND OLIVIA
Dpt. d’Atenció al Client
Rial de Sa Clavella, 47
08350 Arenys de Mar
Barcelona
E-mail: hola@sophieandolivia.com
Després de comunicar la teva intenció d’exercir el dret de desistiment de la comanda, tindràs 14 dies addicionals més per a retornar-la.
Els càrrecs de la devolució de la comanda correran per part seva. No es reemborsaran les despeses de devolució del paquet.
Et tornarem l’import total de la compra i les despeses d’enviament originals.
Reenborsaments
El termini pel reemborsament pot oscil·lar entre 3 i 12 dies laborables des que rebem la seva devolució. Un cop verifiquem l’estat dels articles retornats, li enviarem un correu electrònic per informar-te. Recorda que l’abonament es realitzarà amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra.
Ha realitzat el pagament per transferència bancària? En aquest cas necessitarem el seu codi IBAN per realitzar el reemborsament. Envia’l a: hola@sophieandolivia.cat
Tan bon punt rebem aquestes dades, efectuarem la devolució. Recorda que el codi IBAN haurà de pertànyer a una entitat bancària del país al que s’envia la comanda.
Si ha rebut un article amb defecte o diferent al que has comprat i decideixes retornar-lo per correu, recordi incloure al paquet el comprovant de les despeses d’enviament. Tan bon punt verifiquem l’estat de les peces, li abonarem l’import dels articles retornats i les despeses d’enviament i devolució corresponents.
Tingui en compte que la devolució del transport es realitzarà posteriorment a la devolució dels articles.