Tota la informació que necessites perquè la teva compra sigui fàcil i còmoda.

Enviaments

Cal tenir en compte que els nostres productes són fets a mà i per tant necessiten un temps de producció que tenim apuntat a la fitxa de cada producte. Quan es compleixi el temps de producció, farem efectiu l’enviament:

Enviament a domicili a Península i Comunitat Europea a 6€. Rebrà la comanda entre 1-4 días laborables

En període de rebaixes i promocions el termini de lliurament pot ser superior a l’habitual.
Quan la teva comanda surti dels nostre magatzem, t’informarem per correu electrònic.
El termini de lliurament per a les comandes realitzades de dilluns a divendres abans de les 12h (CET) serà, com a màxim, de 10 dies laborables. En aquest cas, alguns codis postals permetran l’opció d’escollir una franja horària per al lliurament. Si les comandes es realitzen després de les 12h (CET), en caps de setmana o en dies festius, el lliurament trigarà un dia més.
No serà possible l’enviament de comandes a apartats de correus.
Si realitzes la teva compra per via telefònica i selecciones el pagament per transferència bancària, la comanda no s’expedirà fins que rebem la confirmació del pagament.
Tingues en compte que en alguns casos la teva compra pot incloure diverses entregues. Per tant, rebràs les teves comandes en dates diferents. En aquests casos, podràs veure els articles i la data estimada de cada comanda a la pàgina de compra.
La comanda serà enviada per una agència de transport i ella t’informarà degudament de l’estat de l’enviament. A més, quan la teva comanda surti dels nostres magatzems t’enviarem un correu electrònic.
Revisa el teu e-mail per comprovar si t’hem enviat algun correu electrònic informant-te que un dels articles inclosos a la teva comanda ja no està disponible. En aquest cas, et reemborsarem l’import corresponent a aquest article i les despeses d’enviament de la teva comanda amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra. Si no has rebut cap e-mail, posa’t en contacte amb Atenció al client i et respondrem el més aviat possible.

Canvis i Devolucions

Disposes de 60 dies després de rebre la teva comanda per a canviar un article per una altra talla o sol·licitar la seva devolució. Per fer-ho, pots sol·licitar la recollida gratuïta a domicili i enviarem un transportista a recollir el teu paquet.
1. Envian’s un e-mail a: hola@sophieandolivia.com i apunta’ns el codi de compre i adjunta’ns l’albarà d’entrega del transportista.
2. El nostre transportista es posarà en contacte amb tu per informar-te del dia i de l’hora de recollida. Si es tracta d’una devolució, el reemborsament es farà efectiu amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra i en un termini d’entre 3 i 12 dies laborables des que rebem el teu paquet.

En la realització de canvis i devolucions has de saber que:

  • Els articles retornats han d’estar en les mateixes condicions que quan els vas rebre.
  • Les mascaretes no es poden canviar o tornar per motius de seguretat i higiene.
  • Les peces i accessoris personalitzats no es poden canviar o retornar.
  • Tan bon punt rebem el teu paquet, verificarem l’estat dels articles i realitzarem el canvi o el reemborsament de les peces retornades.

Els clients de la Unió Europea disposen de 14 dies naturals, des de la data de recepció de la seva comanda, per a exercir el seu dret a anul·lar la seva compra realitzada a Sophie and Olivia.

Per fer-ho, és necessari comunicar la teva intenció d’exercir el dret de desistiment de la comanda a través d’una carta que s’haurà d’enviar per per correu electrònic o per correu postal:

SOPHIE AND OLIVIA
Dpt. d’Atenció al Client
Rial de Sa Clavella, 47
08350 Arenys de Mar
Barcelona

E-mail: hola@sophieandolivia.com

Després de comunicar la teva intenció d’exercir el dret de desistiment de la comanda, tindràs 14 dies addicionals més per a retornar-la.

Els carrecs de la devolució de la comanda correran per part seva. No es reemborsaran les despeses de devolució del paquet.

Et tornarem l’import total de la compra i les despeses d’enviament originals.

El termini pel reemborsament pot oscil·lar entre 3 i 12 dies laborables des que rebem la seva devolució. Un cop verifiquem l’estat dels articles retornats, li enviarem un correu electrònic per informar-te. Recorda que l’abonament es realitzarà amb el mateix mètode de pagament utilitzat a la compra.

Ha realitzat el pagament per transferència bancària? En aquest cas necessitarem el seu codi IBAN per realitzar el reemborsament. Envia’l a: hola@sophieandolivia.cat

Tan bon punt rebem aquestes dades, efectuarem la devolució. Recorda que el codi IBAN haurà de pertànyer a una entitat bancària del país al que s’envia la comanda.

Si ha rebut un article amb defecte o diferent al que has comprat i decideixes retornar-lo per correu, recordi incloure al paquet el comprovant de les despeses d’enviament. Tan bon punt verifiquem l’estat de les peces, li abonarem l’import dels articles retornats i les despeses d’enviament i devolució corresponents.

Tingui en compte que la devolució del transport es realitzarà posteriorment a la devolució dels articles.